Bunu açıklamak için bence en anlaşılır yöntem örnek vermektir. Ben her zaman bu konuda şehir içi dolmuş hatlarını örnek olarak göstermeyi severim.
Bir şehirde her ne kadar aynı rotayı izledikleri belirli kısımlar olsada birbirinden farklı güzergahlarda giden dolmul hatları vardır. Bu hatları Shipping Line (Nakliye Hattı) olarak kabul edecek olursak isledikleri rota da Servislere Bir örnek teşkil eder.
Dolmuşlar belirli duraklarda durarak yolcu indirip bindire bildiği gibi servislerde belirli limanlarda durarak konteyner indirirler. Bu izledikleri rotalara da bir isim verirler (Örneğin: MAERSK M-EXPRESS FAR EAST SERVICE bilgiler MAERSK in kendi sitesinden alınmıştır.
https://www.maerskline.com/routes/shipping-from-africa-to-asia/m-express-eastbound)
Ülkemizde ve Dünyada konteyner terminalleri ve bu terminallerde uygulanan sistemler ile ilgili bilgi paylaşımının yapılacağı bir blog olması planlanmaktadır
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Öne Çıkan Yayın
Konteyner Terminallerinde Hayat Kurtaran Cep Rehberi: İSG "Altın Kurallar"ı
Devasa vinçler, tonlarca ağırlıktaki konteynerler, arı kovanı gibi çalışan personel ve sürekli hareket halindeki dev makineler... Konteyne...

-
Günümüzde konteyner taşımacılığının olağanüstü bir gelişme göstermesi ve gelecekte de bu gelişmenin devam edeceği göz önüne alındığında kont...
-
Dünya ticaretinde önemli bir yer tutan konteyner taşımacılığında ana materyal olan ve dünyada binlerce bulunan bu konteyner numaraları nas...
-
Code Description Code Description 20GP GENERAL PURPOSE CONT. 20G0 GENERAL PURPOSE CONT. 20GP GENERAL PURPOSE CONT. 20G1 GENERAL PURPOS...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder